niedziela, 10 kwietnia 2016

Lakiery Golden rose :)

Dzisiaj przychodzę do was z dwoma nowościami, które goszczą u mnie od około dwóch tygodni :) Są to miniaturowe lakiery firmy Golden rose, które nie są może najlepszymi na świecie produktami do paznokci, ale za cenę jaką oferuje nam producent warto mieć takie maluszki w swojej kolekcji :)
                                                                       
Ja w swoim posiadaniu mam dwa odcienie: 
różowy 22
cielisty 29

OPIS PRODUCENTA:
GOLDEN ROSE WOW LAKIER DO PAZNOKCI

Seria lakierów w miniaturowym opakowaniu o perłowych, matowych oraz brokatowych odcieniach.

Ja posiadam kolory z połyskiem bez drobinek.
tak wygląda po nałożeniu jednej warstwy

a tak po nałożeniu drugiej

Lakiery mają dobre krycie, ale nie idealne bo niestety czasami w niektórych miejscach prześwitują. Jeżeli chodzi o trwałość nie można mu nic zarzucić, ponieważ utrzymuje się w nienaruszonym stanie 3 dni, po upływie tego czasu zaczyna delikatnie ścierać się na końcach, a po 4 delikatnie odpryskiwać, ale jak na zawrotną cenę 3,90 za pojemność 6 ml uważam, że lakier jest warty zakupu :)lakier ma ważność od otwarcia 18 miesięcy więc jeżeli nie mamy dużej kolekcji produktów do paznokci bez problemu wykorzystamy go do ostatniej kropli. Osobiście zawsze używam bazy pod lakier, aby nie odbarwić naturalnej płytki paznokcia, jako baza służy mi odżywka maybelline, która nie specjalnie odżywia paznokcie, ale błyskawicznie schnie i przedłuża według mnie trwałość lakieru. Na zakończenie jeszcze jedna fotka :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz