środa, 6 kwietnia 2016

Moja opinia o korektorach do twarzy :)

Hej dziewczyny :)
dzisiaj postanowiłam napisać pierwszy post na moim blogu i chce wam opowiedzieć o moich odczuciach co do dwóch korektorów do twarzy, a mianowicie będzie to lovely i słynny catrice camouflage w płynie.
                                                                           


1.KOREKTOR LOVELY



Jak widać na drugim zdjęciu lovely ma o wiele mniejsze krycie w porównaniu do catrice i polecam nakładać go pod oczy, ponieważ nie ma szans, aby zakrył większe lub mniejsze niedoskonałości na twarzy.
Korektor ma lekkie krycie więc polecam go dla osób, które nie mają większych problemów z cieniami pod oczami. Jeżeli ktoś chce tylko nadać swojemu spojrzeniu bardziej wypoczęty wygląd to będzie to dobry kosmetyk. Pisze dobry bo za tą cene nie spodziewajmy się wielkich cudów :)
Ja niestety mam duży problem z sińcami w okolicach oczu więc u mnie ten korektor do końca się nie sprawdził, a szkoda bo cena jest bardzo niska :P
PLUSY:
-wygodny pędzelek
-cena ok 6zł
-lekka konsystencja
-nie wchodzi w zmarszczki 
-ładnie stapia się z podkładem
MINUSY
-słabe krycie 

2.KOREKTOR CATRICE CAMOUFLAGE

Ten korektor to chyba będzie mój ulubieniec roku :) jest wygodny w użyciu i świetnie zakrywa nawet tak duże sińce jak moje, ale niestety jedna warstwa mi nie wystarczy po delikatnym wklepaniu musze trochę dołożyć co nie zmienia faktu, że i tak jest świetny i bardzo się ciesze, że w końcu trafił w moje ręce bo jak wiemy na początku znalezienie go w drogeriach było nie lada wyzwaniem nawet w niemieckiej drogerii dm, ponieważ pomieszkuje w Niemczech i tutaj także okazał się być hitem. 
mój odcień to 010 Porcellain. Serdecznie polecam ten kosmetyk wszystkim dziewczynom na wieczór jak i na co dzień 
PLUSY:
-lekka konsystencja
-cudowne krycie
-wygodny aplikator
-ładne opakowanie
-cena ok 12zł
MINUSY:
-przy większych cieniach trzeba nałożyć troszke więcej produktu
-ważność od otwarcia tylko 6 miesięcy 

To już chyba wszystko co mam do powiedzenia na temat tych dwóch kosmetyków, mam nadzieję, że komuś się przydadzą te informacje i skusi się na zakup, któregoś z tych korektorów :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz