wtorek, 12 kwietnia 2016

słodkie matowe paznokcie z delikatnym akcentem :)

Dzisiaj przychodzę do was z nowym kolorem na paznokciach i pokaże wam jak postanowiłam ubarwić sobie ten szary dzień ;) postawiłam na różowe barwy a mianowicie pomalowałam paznokcie na neonowy róż, który postanowiłam lekko przygasić matowym top coatem marki p2 ;p nie opowiem wam jaki numer ma lakier z my secret, ponieważ sama stworzyłam sobie ten kolorek mieszając dwa inne lakiery. :) Żeby nie było za nudno przykleiłam na kciuk i palec serdeczny naklejki zakupione na stoisku gdzie były rzeczy typowo paznokciowe typu lampy żele itp ;)  jako baze nałożyłam base coat także z firmy p2, który podobno ma też pielęgnować naszą płytkę, ale jeszcze za krótko go używam, aby stwierdzić czy faktycznie działa


na koniec jeszcze dodam, że zmywacz który widzicie jest beznadziejny i nie polecam, ponieważ w ogóle nie chce zmywać lakieru. Zostawiłam sobie opakowanie i przelałam tam inny przypadkowy 
zmywacz, który dostałam w przesyłce z allegro. To wszystko :) może nie był to najdłuższy post świata, ale mam nadzieję, że was nie zanudziłam ;***

1 komentarz: