piątek, 13 maja 2016

Mini haul z rossmanna :)

Hej dzisiaj byłam w rossmannie po gadżet, który wzbudzał moje zainteresowanie już od dłuższego czasu a mianowicie jest to elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy marki rival de loop :) ciesze się, że zwlekałam z jej zakupem, ponieważ dzisiaj mile zaskoczył mnie nowy kolor w jakim jest ona dostępna :) przy okazji zakupiłam kilka potrzebnych rzeczy. Od jakiegoś czasu staram się omijać szerokim łukiem szafy z kolorówką, ponieważ mam stanowczo za dużo kosmetyków do makijażu i czas na odwyk :/ smutno mi trochę z tego powodu, ale wiem, że z czasem wyjdzie mi to na dobre :P

Szczoteczka kosztowała 13€ i myśle, że trochę przepłaciłam, ale ciesze się że w końcu ją mam. Więcej napisze jak przetestuje bo póki co sprawdziłam tylko czy działa :) 

1.duże płatki kosmetyczne 1,85€ zazwyczaj kupuję je w drogeriach dm, ale te chętnie przetestuję
2.maszynki do golenia isana ok 1€ 
3.isana żel pod prysznic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz